Mutiara Kata



'Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagimu, maka jadikanlah ia musuh(mu), karena sesungguhnya syaitan-syaitan itu hanya mengajak golongannya supaya mereka menjadi penghuni neraka yang menyala-nyala'.- Surah Al-Fathir ayat 6







Friday 11 December 2009

Lupa

Lupa... hmm salah satu habit aku yang tidak boleh nak dibuang sampai sekarang. Entahla... disebabkan habit ni, bulan ni aku terpaksa pulak membazirkan wang untuk beli tiket LRT, nak buat macam mana kad LRT bulanan aku untuk bulan ni entah kat mana aku buang...adoiii angin jer aku dengan 'kelalaian' aku ni... agaknya memori otak aku tak boleh simpan banyak kot.. tak pun terlebih makan semut kot... huhuhuhuhu.. nasib baik habit ni tak melarat sampai ke ofis kalau tak mau kena bambu ngan Big Boss

No comments:

Post a Comment