Mutiara Kata



'Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagimu, maka jadikanlah ia musuh(mu), karena sesungguhnya syaitan-syaitan itu hanya mengajak golongannya supaya mereka menjadi penghuni neraka yang menyala-nyala'.- Surah Al-Fathir ayat 6







Wednesday 10 March 2010

Pesta Buku Datang Lagi (19-29Mar 2010)

Tak sabar nak tunggu harinya. Nasib tahun ni aku dah senaraikan betul-betul novel yang bakal aku beli kalau tak mampus…mesti terlebih spend punya.
Tahun ni aku mungkin banyak memborong novel keluaran Jemari Seni dah survey dah novel-novel tu rasanya lebih kurang RM150.00 kesemuanya. Lagi RM100.00 kena spend kat Po’ye minta aku beli buku-buku SPMnya sebagai hadiah birthday dia. Hmm…. time nilah rasa bagusnya kalu ada bf boleh cilok dia punya duit huhuhuhuhuhuh…..

Kena senarai novel yang nak diburu ni :-

1. Jaja & Din –Jemari Seni
2. Damai – Jemari Seni
3. Rumput Masih Hijau – Jemari Seni
4.Versus – Jemari Seni
5. Pada Angin Aku Berpesan – Jemari Seni
6. Saat Kau Kata Cinta – Alaf21
7. Sigaraning – Jemari Seni (Dlm pertimbangan)


**** Sebenarnya banyak lagi novel yang hendak dibeli tapi aku terpaksa tapis-tapiskan untuk disesuaikan dengan keadaan kewanganku huhuhuhuhu…..

No comments:

Post a Comment