Mutiara Kata



'Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagimu, maka jadikanlah ia musuh(mu), karena sesungguhnya syaitan-syaitan itu hanya mengajak golongannya supaya mereka menjadi penghuni neraka yang menyala-nyala'.- Surah Al-Fathir ayat 6







Thursday 11 February 2010

Tentera Paling Beradab????????

Minggu lepas aku tertengok berita kat tv9 (selalunya aku ni memang tersangatla susah nak menonton berita kat tv) yang menyiarkan tentang kenyataan salah seorang menteri Israel yang memberitahu pihak aktivis dunia bahawa TENTERA ISRAEL ADALAH TENTERA YANG PALING BERADAB DI DUNIA. Dengar jer kenyataannya terus terasa loya tengkak aku…. Tergaman sekejap ++++ konfius tang mana baiknya tentera Israel ni aku pun tak tau. :-

Baikkah mereka bilamana dah berbillion nyawa Orang Awam Palestin dibunuh
Baikkah mereka bilamana hanya tahu menlancarkan roketnya dari jarak jauh dan membabi buta
Baikkah mereka yang dengan sesuka hati menceroboh dan memusnahkan Negara Palestin
Baikkah mereka yang sanggup membina tembok tinggi di sempadan Palestin untuk memisahkan Palestin daripada dunia luar.
Baikkah Mereka………………..


Kalau itu yang dinamakan Tentera Paling Beradab tak tahulah aku nak kata apa-apa…hmmmm…donia-donia

P/S : Doakan moga-moga bumi Palestin dikembalikan ke tangan Umat Islam dan sama-sama kita nantikan kebangkitan kembali Umat Islam….. ALLAHUAKBAR

No comments:

Post a Comment