Mutiara Kata



'Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagimu, maka jadikanlah ia musuh(mu), karena sesungguhnya syaitan-syaitan itu hanya mengajak golongannya supaya mereka menjadi penghuni neraka yang menyala-nyala'.- Surah Al-Fathir ayat 6







Tuesday 10 February 2009

Wedding myfren Rainee



































































Rakan sekerja merangkap teman lepak lps kerja, Rainee dah selamat membina masjid. Dia dinikahkan pada 7 Feb 2009 and sandingnya pada 8 Feb 2009 di rumah kediamannya dekat Taman Medan. Aku hanya hadiri persandingannya jer, leh katakan agak meriah carrie gak.. Tp yg tak syoknya cian kat kwn aku2 dpt jurumekap yg agak hampeh gak sebab dia punya touch up tak nampak seri langsung cam biasa jer...

Well perpun tahniah dah selamat menjalani kehidupan baru ngan pasangannya yg aku dah lupa nama (Sorry dgn tidak keprihatinan aku ni..).
*p/s : photo kat atas tu tak brp ok sbb ambik ngan hp punya camera di+++ ngan juruphoto yg tak bertauliah iaitu..... faham2 sendirila....

2 comments:

  1. kawan ko dah kawein, ko biler lagiks? tak retiX2 lagi nak carik...??? ekekeh..

    kosong bebenor ruang sblh kanan nie, nanti ko hias cantekX2 ekk? tgk link kat blog aku yea?

    ReplyDelete
  2. Amboi mulut.. akakla tlg cari kat ore.. tang hias-menghias ni tgh dlm proses "Coming Soon222"

    ReplyDelete