Mutiara Kata



'Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagimu, maka jadikanlah ia musuh(mu), karena sesungguhnya syaitan-syaitan itu hanya mengajak golongannya supaya mereka menjadi penghuni neraka yang menyala-nyala'.- Surah Al-Fathir ayat 6







Tuesday 25 August 2009

Diari Ramadhan Ejan (II)

Huaaah... semalam aku tak leh gak gi terawih (ni bukan nak membanggakan diri tapi cuma dah rasa seronok gi solat jemaah tu). Hari ini aku dah leh puasa balik seronoknya tak usah cakapla. Semalam gak masa balik kerja tu aku sempatla gi bazar orang ramai giler... sampai aku tak dapat apa yang aku nak...tauhu sumbat hmmm... tak pe cuba lak ari ni (chaiyok).

Hmm... ari ni nak makan aper ek.... duk sorang-sorang ni nafsu makan pun dah tak sebesar mana, padahal aku ni memang hantu makan tolak kayu ngan batu jer... :)

*** Dah tau dah nak beli aper, oleh kerana tadi sahur aku makan nasi (nasi dan lauk yang tak habis berbuka dibawa ke sahur he...he..he) ok aku rasa nak makan roti john ngan soya jer...

1 comment:

  1. teringat ms zaman ahkak bujang dulu... selalu gak berjemaah, sayang nk tinggai kan? but now... susah sket! 3A takde org nk jaga.. (alasan!)

    Selamat Berpuasa...

    ReplyDelete